seo

seo i pozycjonowanie KontaktCzytaj artykuły

Pptymalizacja strony

Dostosowanie seo

Pozycjonowanie

Optymalizacja SEO

Dzisiaj skupimy się na SEO.
SEO (Search Engine Optimization) po polsku możemy nazwać optymalizacją stron dla wyszukiwarek internetowych lub zwyczajnie pozycjonowaniem. Możemy wyróżnić podział SEO na dwie kategorie – on-page i off-page. Pierwsze dotyczy samej zmiany kodu strony, który trzeba cyklicznie dostosowywać do wymagań wyszukiwarek. Mówimy wyszukiwarek, ale prawda jest taka, że obecnie liczy się głównie Google, dlatego to pod jej kątem musimy udoskonalać stronę. Do obsługi kodu strony potrzebny jest już wykwalifikowany informatyk, który zrozumie wymagania Google i zastosuje je na naszej stronie. Druga kategoria dotyczy już samego pozycjonowania, czyli tworzenia treści, które mają sprawić, że nasza strona będzie posiadała wysoką pozycję w wyszukiwarce.

seo

Teksty seo

Tekst pod SEO nie będzie należał do najładniejszych pod względem marketingowym.

Głównym powodem są wymagania, jakie musi spełniać tekst pod SEO, aby wyszukiwarka zaczęła go zauważać. Ciężko wymienić wszystkie cechy, gdyż oficjalnie Google nigdy nie podał takowych. Jednak nasz tekst musi zawierać często powtarzane sformułowanie kluczowe, które chcemy wypromować. Takie słowo musi znajdować się w samym tytule tekstu oraz w krótkim opisie, który musimy obowiązkowo stworzyć. To właśnie on pokazuje się pod naszą stroną w wyszukiwarce.

Dodatkowo należy także zadbać o przemyślane rozłożenie śródtytułów tak, aby i tam znalazło się przynajmniej raz nasze wyrażenie. Choć im częściej ono występuje, tym lepiej, to jednak trzeba znać umiar.

Tekst powinien dla lepszych efektów posiadać przynajmniej jeden link zewnętrzny. Już te podstawowe wymogi sprawiają, że nasz tekst nie może być  napisany tak jak chcemy. Ciężko też zadbać o to, by ładnie brzmiał pod względem marketingowym, gdy cały czas musimy skupiać się na konkretnym wyrażeniu. Oczywiście jest to do zrealizowania, ale nie należy do najłatwiejszych czynności, przez co pochłania dużo czasu. 

Minusem SEO, jest fakt, że na efekty musimy trochę poczekać. Konkretne rezultaty naszej pracy będziemy mogli zobaczyć dopiero w ciągu tygodni-miesięcy. Dodatkowo musimy dostarczać teksty na stronę cyklicznie. Jeden tekst tutaj raczej nic nie pomoże.

Każdy artykuł ze słowami kluczowymi będzie pozytywnie wpływał na naszą pozycję w wyszukiwarce. 

Accessibility